تقوایی برای برگزاری نمایشگاه عکس به بندرعباس آمد

نمایشگاه عکسی از ناصر تقوایی کارگردان به نام کشور به عنوان چشم انداز سوم از 5 لغایت 12 فروردیدن ماه در بندرعباس برگزار می شود. 

  

ناصر تقوایی در گفتگو با arashtalebi.blogsky.com گفت: پس از برگزاری این نمایشگاه در تهران و استقبال بی نظیر از آن تصمیم به ارائه این عکس ها که اغلب به طبیعت جزیره قشم و بندرعباس برمی گردد، در بندرعباس گرفتم که با پیشنهاد مدیریت هتل هرمز این امکان به وقوع پیوست. 

 

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه افزود: این نمایشگاه ماه گذشته در تالار عماد با 35 عکس به نمایش در آمد که در بندرعباس تعداد این عکس ها به 23 اثر کاهش یافت و این نمایشگاه همه روزه از ساعت 17 الی 23 در هتل هرمز بندرعباس به صورت رایگان پذیرای بازدیدکنندگان است. 

تقوایی این نمایشگاه را چشم انداز سوم عنوان کرد و اضافه کرد: در چشم انداز اول که در سال 80 با تعداد 70 عکس برگزار شد، به معماری ایران پرداختم و در چشم انداز دوم به صدمات جنگ به محیط زیست آبادان وارد شدم اما در چشم انداز سوم که " ابر و باد و مَه و مِه " نام دارد هدف پرداختن به زیبایی های طبیعت مناطق جنوبی به خصوص جزیره قشم به وسیله سفری با ابر بروی این مناطق است. 

وی برگزاری این نمایشگاه ها را نشان دادن زیبایی های ایران به توریست ها ی خارجی عنوان کرد و افزود:  متأسفانه در حال حاضر اکثر سفرها برای خرید کالا صورت می گیرد و ما می توانیم به کمک هنر در نمایش زیبایی های طبیعت کشورمان کوشا باشیم و از این راه درجهت تقویت جذب جهانگردان کوشا باشیم. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد