مدیریت تیم رسانه هرمزگان به دیدار امیرزاده رفت

مدیریت تیم رسانه  در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از نحوه تشکیل تیم رسانه هرمزگان سخن گفت. در این دیدار همایون امیرزاده با تبریک ایام ماه رجب از تشکیل تیم رسانه ابراز خوشحالی کرد و افزود: با فعالیت های تشکل های مستقل بخشی از وظایف مجریان دستگاه های دولتی انجام می پذیرد و پس از اقدام به تأسیس خانه مطبوعات و تعاونی مسکن مطبوعات این سومین نهاد فعال در عرصه مطبوعات است. 

  

وی ادامه داد: در حوزه مطبوعات و رسانه با توجه به استرس دار بودن و مشکلات طاقت فرسای این شغل ورزش می تواند راهی برای آرامش اهالی رسانه باشد که ما قول هرگونه حمایتی را در این زمینه می دهیم و با تشکیل این تیم موافق و خشنودیم. 

امیرزاده ورود فعالان عرصه خبری با تفکرات مختلف در یک تیم را کاری زیبا برای گردآوری افراد با عقاید مختلف در قالب یک تیم تحسین برانگیز خواند.

وی در پایان از مدیریت با شگاه خواست از این فضا مراقبت شود تا جلوی هرگونه سواستفاده ای گرفته شود و من هم به عنوان عضو افتخاری به این تیم می پیوندم.

یوسف ملایی _مدیریت تیم رسانه_ در ادامه این نشست گفت: تیم رسانه حاصل اندیشه ، افکار و اهداف والای گروهی از نخبه های رسانه های استان است که طی نشستی صمیمی با اهداف خیرخواهانهبه صورت رسمی وارد گود ورزشی خواهد شد و فعالیت های این تیم در چارچوب زمین های ورزشی نخواهد بود زیرا فضای این تیم مبتنی بر ایجاد دوستی ، صمیمیت و بیشتر به اهداف والای انسانی استوار است .

 یوسف ملایی  با بیان اهداف تشکیل تیم خواستار حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان شد که با موافقت همه جانبه امیرزاده رو به رو شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد