مصاحبه تیم رسانه در روزنامه ندای هرمزگان

کد خبر : 35 تاریخ : شنبه ،24 مرداد 1388 شماره روزنامه : 1416

یوسف ملایی: تاسیس باشگاه ستارگان هنر، فلسفه زیبایی زندگی است

کیانوش جهانبخش: هدف باشگاه صمیمیت بیشتر بین اصحاب رسانه  است

امیرحسین طالبی: همکاران رسانه ای به بهانه روز خبرنگار خون اهدا کردند

گروه ورزش: چندی قبل یوسف ملایی جوان موفقی که در عرصه های هنر، ورزش و رسانه فعالیت چشمگیری دارد جهت صمیمیت بین اصحاب رسانه و هنر استان اقدام به تاسیس باشگاه ستارگان هنر هرمزگان نمود و در این راستا علاوه بر اهداف از پیش تعیین شده حرکت های خیرخواهانه ای را نیز با همکاری اعضای هیات رییسه این باشگاه انجام داد. لذا به بهانه تاسیس این باشگاه او، مهندس کیانوش جهانبخش رییس هیات مدیره، امیرحسین طالبی مدیر روابط عمومی باشگاه را به دفتر روزنامه دعوت کردیم تا خوانندگان عزیز را از کم و کیف این باشگاه مطلع نماییم. ما حصل گفتگو با آنان از نظر خوانندگان عزیز می گذرد.

س/ آقای ملایی لطفاً درباره تاسیس باشگاه ستارگان هنر هرمزگان توضیحاتی را بیان کنید؟

 ج/ ضمن عرض سلام به شما و به عنوان اولین نشریه ای که به سراغ ما آمدید، اصحاب رسانه، دست اندرکاران ورزش استان و خوانندگان نشریه ورزش ندای هرمزگان، همانگونه که تمامی اصناف و گروه ها برای خودشان دستجات ورزشی تشکیل داده بودند

 من هم احساس کردم که اصحاب رسانه و هنر نیز باید فضایی داشته باشند تا هم بتوانند توانایی های ورزشی خود را نشان دهند و هم جایی داشته باشد که دور یکدیگر جمع شوند تا صمیمت بین آنان زیاد شود. چون بارها دیده بودم که خبرنگاران استان یکدیگر را نمی شناسند، از این رو تصمیم گرفتم این ایده را مطرح نمایم که خوشبختانه مورد استقبال دوستان قرار گرفت و ضمن این که اقدام به ثبت باشگاه نمودیم و نام ان را ستارگان هنر هرمزگان گذاشتیم.

 س/ تاسیس باشگاه اعتبارات خاصی را می طلبد که از عهده اصحاب رسانه و هنر خارج است، آیا شما در این باره با مسوولین استان نیز گفتگو کرده اید، ضمن این که بفرمایید سمت شما در این باشگاه چیست؟

ج/ ما اهدافی در باشگاه داریم که مهمتر از پول است، صمیمت و پشتکار اعضا، خود

 یکی از ارکان مهم این باشگاه است. اما درباره مسایل مالی آقای مهندس کیانوش جهانبخش درباره جذب اسپانسر فعالیت های مهمی را انجام داده اند، ضمن این که در جلسه ای که با آقای همایون امیرزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان داشتیم، ایشان خودشان را عضو این باشگاه اعلام کردند و اظهار داشتند همه نوع همکاری اعم از اعتباری و غیره با باشگاه انجام می دهند در مورد مسوولیت در باشگاه نیز باید عرض کنم که اینجانب به عنوان موسس و مدیر باشگاه ستارگان هنر استان هرمزگان انجام وظیفه می کنم.

 س/ چرا شما به فکر تاسیس این باشگاه افتادید؟

ج/ با توجه به این که اینجانب هم در عرصه ورزش، هنر و هم رسانه دارای سابقه 20 ساله هستم وظیفه خود دانستم که این کار مهم را انجام دهم. لازم به ذکر است که اینجانب 20 سال سابقه ورزشی دارم، در رشته فوتبال عضو تیم منتخب بزرگسالان استان بودم و در تمامی افتخارات باشگاه فولاد هرمزگان از دسته 3 بندرعباس تا لیگ دو کشور سهیم می باشم. در رشته فوتبال ساحلی نیز عضو تیم منتخب استان بودم و با این تیم مقام سوم کشور را کسب کردم و پنج دوره نیز در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور حضورداشتم. در رشته فوتسال هم با تیم فولاد هرمزگان بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور ایستادم. ضمن این که در مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور نیز به همراه این تیم عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی کشور را در پرونده ورزشی ام به ثبت رسانده ام و در هنر نیز با شعر و متن ادبی وارد مطبوعات شدم و در رشته های تصویربرداری و عکاسی فعالیت می نمایم و همچنین دوره کارگردانی را پشت سر گذاشته ام. شایان گفتن است که مدت 12 سال است که در عرصه مطبوعات استان فعال می باشم.

سخن آخر؟

ج/ در وهله اول باید عرض کنم که فلسفه تاسیس این باشگاه در واقع همان فلسفه زیبای زندگی است که همانا لذت بردن از زیبایی های آن است. در واقع با این کار می خواستیم بین اصحاب رسانه و هنر ایجاد صمیمیت بیشتری بنماییم. در پایان از مهندس جهانبخش رییس هیات مدیره باشگاه کمال تشکر را دارم. همچنین حسین نارنجی نسبت سرپرست تیم فوتبال، امیرحسین طالبی و ذاکری نژاد به ترتیب مدیر روابط عمومی و مسوول سایت و تدارکات و همچنین تمامی اعضای باشگاه تشکر ویژه ای می نمایم. از سرکار خانم پری صیادی و گروه ورزشی ندای هرمزگان نیز سپاسگذاری می کنم.

 س/ آقای مهندس جهانبخش از این که وقت خود را در اختیار ما گذاشتید ممنونیم، لطفاً بگویید در باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان هنر هرمزگان چه وظیفه ای دارید، ضمن این که توضیحاتی را نیز در این باره بیان کنید؟

 ج/ ضمن عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از نشریه ندای هرمزگان که این فرصت را در اختیار من قرار داد، اینجانب با رای اعضا به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه انجام وظیفه می کنم. ضمن این که این باشگاه به پیشنهاد آقای ملایی و هم اندیشی با اصحاب رسانه به منظور گردهم آیی، صمیمت بیشتر بین اصحاب رسانه با نیت انسان دوستانه و پر کردن خلاء قشر تاثیرگذار اصحاب رسانه و هنر با قشرهای مختلف اجتماع که در نهایت منجر به سازندگی و انجام امور فرهنگی می شود تاسیس گردید.

 س/ در گام نخست چه برنامه هایی را تدوین کردید و به مرحله اجرا درآوردید؟

ج/ اهداف این باشگاه در سه بخش خلاصه می شود، کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، ضمن این که یک سری از اهداف به عنوان برنامه های مستمر در دستور کار باشگاه قرار دارد، از جمله عیادت از همکاران بیمار (خبرنگار)، بازدید از اماکن خیریه مانند خانه سرای سالمندان، مراکز نگهداری ایتام، رسیدگی به امور خانواده زندانیان و... می باشد که در اولین حرکت کوتاه مدت این باشگاه جهت اعلام موجودیت نسبت به تشکیل تیم فوتسال از میان اهالی هنر و رسانه و برگزاری اولین دوره جام رسانه به مناسبت روز خبرنگار بین تیم های کمیته داوران استان و باشگاه ستارگان هنر هرمزگان، پیشکسوتان و مدیران استان برگزار شد. ضمن این که جشنی هم به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام مهدی (عج) و روز خبرنگار در سالن فجر مجموعه ورزشی تختی بندرعباس و حمایت از زندانیان برگزار کردیم که عواید حاصله از آن به حساب انجمن حمایت از زندانیان واریز شد.

س/ جهت پیشرفت سریع این باشگاه و برنامه های خیرخواهانه آن چه تدابیری اندیشیده اند؟

ج/ یکی از وظایف ما فعالیت های ورزشی است که در قالب تشکیل تیم های مختلف ورزشی با توجه به علاقمندی اعضا می باشد، و قصد داریم که در جهت استعدادیابی اقداماتی را انجام دهیم و ورزش را هم از بعد قهرمانی و همگانی توسعه دهیم و تصمیم داریم اولین دوره جام ورزشی رسانه های کشور را در استان هرمزگان برگزار نماییم و از تیم های مختلف کشور و چهره های سرشناس ورزشی و هنری دعوت به عمل آوریم در مورد موراد خیرخواهانه نیز که پایه اصلی تشکیل این باشگاه است در سوال فوق شرح داده شد.

 س/ درباره اعتبارات این باشگاه چه اقداماتی را به عمل آورده اید؟

ج/ در حال حاضر باشگاه را با هزینه های شخصی اعضا و چند اسپانسر اداره می کنیم و در نظر داریم با مطالعه نسبت به انجام فعالیت های اقتصادی و تبلیغی اعتبارات این باشگاه را تامین کنیم. ضمناً ظرف روزهای آینده دفتر باشگاه نیز زافتتاح می گردد. سخن آخر؟ این مجموعه متعلق به تمامی اصحاب رسانه و هنر استان است و درب باشگاه به روی تمامی متفکران، اندیشمندان و نیروهای بالقوه باز است و منتظر حضور سبز عزیزان هستیم. ضمن این که از مسوولین اداره کل ارشاد اسلامی، اداره کل تربیت بدنی و کلیه دوستان رسانه تشکر ویژه ای می نمایم.

 س/ آقای امیرحسین طالبی شما چه وظیفه ای در این باشگاه به عهده دارید؟

ج/ اینجانب طبق حکمی از سوی آقای ملایی مدیر باشگاه و تایید هیات رییسه به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه انتخاب شدم.

 س/ در حال حاضر چه اقداماتی را درباره همه گیر کردن باشگاه ستارگان هنر هرمزگان انجام داده اید؟

ج/ من با صدور اطلاعیه ها، بروشورها و راه اندازی سایت WWW.FCRESANEH.IR استارت باشگاه را زدم تا دست اندرکاران بدانند که هرمزگان دارای چنین باشگاهی است.

س/ اقدامات دیگر این روابط عمومی چه بوده است؟

ج/ در اولین قدم مسابقه فوتسال بین تیم های ستارگان هنر هرمزگان، داوران استان، را به مناسبت گرامیداشت شهدای ایرباس برگزار کردیم، دومین گام برگزاری مسابقات رسانه، جهت کمک به خانواده های زندانیان، اهدا خون برای بیماران تالاسمی را انجام دادیم. حرف آخر؟ از تمامی اهالی رسانه ها که در باشگاه ستارگان هنر هرمزگان حضور بهم رساندند کمال تشکر را دارم. از گروه ورزشی روزنامه ندای هرمزگان نیز ممنونم. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد